Eclectische starterkit voor Vito Evo100 motor

Scholen, dealers, reclame, 2de hands enz... hier plaats je het!
DVR

Eclectische starterkit voor Vito Evo100 motor

Berichtdoor DVR » Wo Jun 01, 2011 3:08 pm

Ik heb hier nog een starter voor een Vito Evo motor , is splinternieuw 5 keer mee gestart .
Compleet met batterij op steun , relais ,startkrans voor op het vliegwiel, heb ook nog de bedrading indien gewenst.

250€ of aannemelijk bod .

Afbeelding

Afbeelding

jurg

Berichtdoor jurg » Zo Jun 05, 2011 5:22 pm

stuur me even je email adres en tel. nummer. Heb interesse in alles.

Groeten Jurg
www.skydance.nl
earn your wings in a blue sky

DVR

Berichtdoor DVR » Ma Jun 06, 2011 1:07 pm

jurg schreef:stuur me even je email adres en tel. nummer. Heb interesse in alles.

Groeten Jurg
www.skydance.nl

Is verzonden naar u .

DVR

Re: Eclectische starterkit voor Vito Evo100 motor

Berichtdoor DVR » Di Jun 14, 2011 8:07 pm

DVR schreef:Ik heb hier nog een starter voor een Vito Evo motor , is splinternieuw 5 keer mee gestart .
Compleet met batterij op steun , relais ,startkrans voor op het vliegwiel, heb ook nog de bedrading indien gewenst.

250€ of aannemelijk bod .

Afbeelding

Afbeelding

Die is VERKOCHT

jurg

Berichtdoor jurg » Vr Jul 01, 2011 8:40 pm

en zo kocht ik van Dirk van Rijsselberge dit set. Het pakketje werdt netjes opgestuurd zoals afgesproken en kwam aan op de dag dat ik naar het buitenland moest. Snel een mailtje gestuurd dat pakketje ontvangen was.
Na terug keer uit buitenland het pakketje geopend en wat bleek...???
De complete bedrading bestond uit een plus en min draad van de accu. Je verwacht toch zeker dat als ze zeggen incl. bedrading ook de bedrading van het relais erbij zou zitten. Helaas, maar nog niet het ergste.

Op de foto's staat de starterkrans met het regulator erop. ziet er netjes uit toch????
Totdat je de regulator er van af haalt. Meneer had maar aan de starterkrans geslepen, waarschijnlijk om de krans los te kunnen halen maar de OETL.. had ook de volledige starterkrans doorgeslepen. Ja, je kan het misschien lassen maar mijn klant wil geen brol op zijn bijna nieuwe toestel.
Gevraagd aan dirk om het terug te sturen en me het geld te retourneren, maar dit was niet aan de orde volgens hem. Gevraagd of hij het netjes voor me kon lassen was ook teveel gevraagd.

In een paar woorden: Dirk van Rijsselberge is een grote oplichter. U bent gewaarschuwd.

Groeten jUrg
www.skydance.nl

micheldekerpel

Berichtdoor micheldekerpel » Zo Jul 03, 2011 4:10 pm

niet leuk!

DVR

Berichtdoor DVR » Ma Jul 04, 2011 1:54 pm

Wat denkt Mr. Jurg Van Der Vlies wel wat die is , wat voor manieren zijn dit om dit hier zo maar te schrijven ,wat voor een kulo heeft Mr wel om zulke dingen te zeggen over mij.

Mr Van Der Vlies zou dus een professioneel paramotor verdeler zijn .Maar Mr koopt dus gedemonteerde occasie onderdelen en probeert die dan te verpatsen aan zij klanten voor nieuw , wie is hier de bedrieger
Ik heb Mr Van Der Vlies meer dan één keer voorgesteld om tot bij mij te komen , maar Mr wat blijkbaar te lui of te gierig om 1 uur te rijden .( het zou geen hollander zijn )
Mr komt dan klagen na meer dan 10 dagen dat hij het pakket heeft ontvangen dat die startkrans is los geslepen ,
Ja wat zou Mr dan wel willen , wat doen ze bij Vitorazi , ze lassen die krans vast , wat moet je doen als je die er af wil , ja los slijpen , en wat moet je doen als je die opnieuw wil gebruiken , ja weer vastlassen.
Maar Mr Van Der Vlies is blijkbaar niet kapabel om zo een werk te doen , en als dat werkje nog niet lukt voor Mr , dan heb ik mijn bedenkingen hoe die aan zijn paramotors werkt , ik zou mijn motor daar niet graag achterlaten moet ik zeggen .

Ik heb met Mr ook nog nooit een gesprek mogen hebben niet in persoon nog via telefoon,
Het enige wat Mr doet is van die kinderachtige mails sturen , en zich zelf hier meer dan belachelijk te maken moet ik zeggen
Ik ben al meer dan 20 jaar zelfstandige garagist in auto en motor sector ,en ken mijn vak , mijn deur staat ieder dag open voor al mijn klanten voor als die maar iets van klachten zouden hebben , ik heb zeker niets te verbergen .
Maar dat Mr Van Der Vlies wil dingen doen of beloven aan zijn klanten die hij niet kan waarmaken dan is dit wel zijn probleem en dat moet ik niet oplossen voor hem .

En ik zou ook zeggen verkoop of koop niets aan Jurg Van Der Vlies , het is een groot klein kind die zijn vak niet kent en als hij zijn zin niet kan krijgen er niet beter op vind dan u met naam hier door het slijk te sleuren .

Flying Goose

Berichtdoor Flying Goose » Ma Jul 04, 2011 6:19 pm

Ja, dan wordt het moeilijk.

Den ene zegt wit en de andere zegt zwart.

Enerzijds heeft Jurg nooit beweerd deze voor nieuw te willen verkopen, en -tot op heden- kennen we de verkoopvoorwaarde naar zijn klant dus ook niet. Hij moet dus niet persez dit voor nieuw hebben willen verkopen en is daarom (daardoor toch niet ; -) geen bedrieger te noemen.

Zaak is of deze krans oordeelkundig werd losgemaakt..
Dat zie je alleen maar met een detailfoto van de slijpplaats op de krans.

Op de verkoopfoto was daar evenwel niets op te zien..

Allez , da's zo mijn gedacht.

Feit is dat de reactie van Jurg ook wel erg overtrokken is.
Wie a zegt moet ook B, een detailfoto van de 'zogezegd' vernielde krans posten.
Dat komt geloofwaardiger over dan -publiekelijk- zo van leer te trekken.

Wat wel een feit is is, dat het momenteel vliegbaar is , en dat het bijgevolg tijdverlies

te noemen is

om hier

zitt...

....

..

.
Afbeelding

Wie het met ons eens is kan ongelijk hebben, maar we bewonderen zijn scherpzinnigheid...

Koen RENO

Berichtdoor Koen RENO » Ma Jul 04, 2011 8:22 pm

diene jurg lijkt mij ok, dirk neem gewoon alles terug en we zullen hier eens afspreken aan den mast in steenhuize, reno

jurg

Berichtdoor jurg » Ma Jul 04, 2011 10:00 pm

Nooit gezegd dat ik het als nieuw wil verkopen. Ja, wel € 25 erbij geteld voor mijn klant. Moet het erop zetten ook dus dit lijkt mij niet overdreven veel.
Ik moet er op dit moment van leven en ja, om dan een dikke 2 uur in de auto te gaan zitten om een eenvoudig setje op te halen, waar je van verwacht dat het goed is, is een beetje van de zotte denk ik zo.

We hebben 2 x contact gehad via de mail voor het opgestuurd werd. Op moment van ontvangst moest ik naar het buitenland, dus gauw een mailtje gestuurd dat het ontvangen was, maar pas na een dikke week na terug komst open gemaakt. En dan zie je dit. Ik zal 1 dezer dagen een foto maken en eens kijken hoe ik deze moet plaatsen, maar ben op dit moment erg druk met opleiding paramotor te geven :wink:

Klopt, ik heb geen las apparaat waar ik zulke fijne dingen mee kan lassen. Ben ik daarom een prutser??? Garagist/autohandel??? aha!!! ik weet ook een enkele goeie hoor!

Ik heb u 2 dingen aangeboden. 1) de spullen retour te nemen, en 2) mij een ander voorstel te doen cq tegemoet te komen maar van Rijsselberge gaf op deze 2 oplossingen niet thuis. Zal ik de mail plaatsen die je me hebt gestuurd Dirk?

Daar komt bij dat ik u een mailtje heb gestuurd dat ik het op het forum zou zetten. Ook toen heeft u niet gereageerd!

Ik mijn vak niet kennen???
ach....
Jurg
www.skydance.nl

yellow-wing

Berichtdoor yellow-wing » Ma Jul 04, 2011 10:46 pm

Als ik alles lees wat er hier geschreven wordt wil ik toch effe dit zeggen .Bijna twee jaar geleden ne Simonini motor bij Jurg gekocht na enkele mails en foto's daar gaan ophalen prima ontvangst toffe kerel ! Kwam na wat was afgesproken (bij mail ) zelfs nog drank aangeboden gekregen omdat ik van zo ver kwam ! Prima motor heb er vandaag nog mee gevlogen ! Dus ....effe terug wit wassen wat sommige hier proberen zwart te maken !!

DVR

Berichtdoor DVR » Di Jul 05, 2011 8:04 am

Bekijk die foto’s hier boven nog eens , die startkrans is ongeschonden , mooie losgemaakt .niet krom ,niets mis mee ,u moest die juist mooi uitlijnen op u vliegwiel een paar laspuntjes met lasapparaat en dit was klaar , werkje van 15 min .
Ik denk dat ik meer dan duidelijk was in mijn zoekertje ,wat je kon kopen , “ startkrans voor op het vliegwiel” u besliste dit te doen , zonder verplichting ,
Maar ik denk dat u dit werkje onderschat hebt , en u de belofte naar u klant niet meer kon waarmaken , ja als u niet kan lassen , dan lukt dit nooit .
U kan duidelijk zien op de foto’s waar de verkleuring van de lasplaatsen zijn.
En als u het dan zo perfect wil , ik denk dat u dan beter een compleet vliegwiel besteld bij vitorazi , zo ik zie kostprijs 60€ ,
Ik hoor u wel niets zeggen over die starter , batterij ,relais , regelaar , batterij steun , was dit ook niet naar uw wens ? . ik heb alles gedaan om dit zo snel ik kon te versturen naar u , de dag zelf nog .
Mooi verpakt , ik heb u zelfs nog het aansluitschema afgeprint , en bijgevoegd zodat u de regelaar correct kon aansluiten .
Allemaal stank voor dank .

stef2

Berichtdoor stef2 » Di Jul 05, 2011 9:10 am

een zaak voor de ....

DVR

Berichtdoor DVR » Di Jul 05, 2011 10:37 am

Nog even dit mee geven , dit is wat er nochtans te lezen is op de site van Mr Jurg Van Der Vlies ,ik citeer

“ Door mijn jarenlange ervaring als helikopter monteur en het hebben van goed gereedschap kunnen alle denkbare reparaties zelfstandig worden uitgevoerd en zijn we dus geen tijd kwijt om spullen naar de fabriek te brengen of op te sturen. “

Mja heb er zo mijn bedenkingen bij moet ik zeggen .

jurg

Berichtdoor jurg » Di Jul 05, 2011 12:30 pm

He Dirk, daar heb je inderdaad een punt. maar ja...je kan niet alles hebben he. Feit blijft dat de starterkrans op zijn kop lag, zodat je de slijpsnede niet kon zien en je het relais keurig over de snede hebt gelegd zodat dit niet te zien is.

Natuurlijk allemaal wel heel toevallig...!!!

Heb ook niet gezegd dat hij krom is, nee hij is doorgeslepen. heb ook niet gezegd dat het uiteindelijk niet te maken is, maar dat je de zaken anders voorsteld dan dat ze zijn.
Ik heb me niet verkeken op het werk hoor. tis en blijft ook een stukje hobby. Gaat het nu ineens over de nette verpakking??? Ja, dit was netjes maar niet de kern vd zaak.

Het geeft niet als er een probleem is. Gaat erom hoe je een probleem oplost. Dit heb ik nog niet van u vernomen.
Afijn,....nu eerst even eten en daarna weer naar een paar tevreden cursisten terug op het veld.

Groet Jurg

DVR

Berichtdoor DVR » Di Jul 05, 2011 2:34 pm

A het probleem is precies aan het weg deinen meen ik .en het blijkt plots wel monteerbaar te zijn.
Ik zou als ik van u was eerst eens twee keer nadenken als u zulke dingen begint te schrijven over mensen ,
Ja u hebt mij dan ook gevraagd of ik dit wilde vastlassen voor u , maar ik denk wel dat ik van mening mag zijn dat ik uw werkjes niet moet opknappen .U die “ alle denkbare reparaties zelfstandig “ kan uitvoeren .

Kijk Mr Van Der Vlies ik wil u hier wel op dit forum publiek tegemoetkomen , u stuurt mij uw vliegwiel , u betaald de port en verpakking kosten om het retour te sturen en U maakt duidelijke markeringen waar u de krans wil vastgelast hebben , en dan zal ik dit met weel plezier zorgvuldig vastlassen voor u
Als u uw woorden terug neemt die u hier hebt verkondigd over mij wel te verstaan .

jurg

Berichtdoor jurg » Wo Jul 06, 2011 5:30 pm

Hierbij de foto van de starterkrans. Foto van de electrische bedrading laat ik maar achterwege, want ik denk dat de meeste wel weten hoe een rode en zwarte draad van ca. 20cm lang eruit ziet.
Bedankt Dirk voor het aanbod, maar als ik genaaid word, dan wil ik zoenen ook. Aangezien je dit achterwege laat ga ik op geen enkel aanbod van u nog in. Dan had u er eerder mee moeten komen. ( nu gaat u waarschijnlijk zeggen als ik dezelfde dag had gereclameerd, u het netjes had opgelost maar....???)

Kijk en vergelijk deze foto en de bovenstaande. Toeval???

Afbeelding
[/img]

DVR

Berichtdoor DVR » Do Jul 07, 2011 7:37 am

Hoe denkt Jurg Van Der Vlies van SKYDANCE paramotors ooit in zijn leven op deze wereld een vastgelaste startkrans lost te krijgen van een vliegwiel zonder te slijpen ????????????????

Ja ik weet het Jurg Van Der Vlies is TITA TOVENAAR .

FLYFUN.BE

Berichtdoor FLYFUN.BE » Do Jul 07, 2011 7:56 am

Beste Jurg & Dirk,

De laatste foto van jurg is genomen van de andere kant ...
Zowel Jurg als Dirk ken ik niet persoonlijk, dus ik trek voor beiden geen partij. Maar aub, vecht zoiets niet via een forum uit .

Afbeelding

DVR

Berichtdoor DVR » Do Jul 07, 2011 8:10 am

@ flyfun
Beste
Sorry maar ik ben hier niet begonnen met schelden , en ik betreur het zeer dat Jurg dit forum gebruikt om zo te keer te gaan ,

@ jurg
Kom aan man stop hier met blijten en zagen , doe uw werk , trek dat vliegwiel van die motor leg die start krans over uw vliegwiel en las dit mooi vast , KLAAR IS KEES .
In al die tijd dat u hier zit te klagen als een klein kind was dit al 10 keer klaar ,man man man .

stef2

Berichtdoor stef2 » Do Jul 07, 2011 9:14 am

inderdaad dit is een zaak voor De Cock

varioflyer

Berichtdoor varioflyer » Do Jul 07, 2011 8:04 pm

eerder iets voor witse samen met de cock. de feiten doen zich zowel voor op belgisch als nederlands grondgebied en we moeten vooral objectief blijven!

los van wie er gelijk heeft heb ik er in de tijd dat er hierover geleuterd word al enkele vliegwielkransen zusammengeschweißd ! :D

grtz
gravity always wins!

Flying Goose

Berichtdoor Flying Goose » Do Jul 07, 2011 9:59 pm

varioflyer schreef:eerder iets voor witse samen met de cock. de feiten doen zich zowel voor op belgisch als nederlands grondgebied en we moeten vooral objectief blijven!

los van wie er gelijk heeft heb ik er in de tijd dat er hierover geleuterd word al enkele vliegwielkransen zusammengeschweißd ! :D

grtz

Vind ik leuk !
Afbeelding

Wie het met ons eens is kan ongelijk hebben, maar we bewonderen zijn scherpzinnigheid...

Terug naar “Commercieel”