Vliegen in Brazilie

Leuke foto's, leuke video's.... the place to be!
jurg

Vliegen in Brazilie

Berichtdoor jurg » Do Apr 01, 2010 2:49 am

25-03-2010

Vandaag begonnen met demotoren op tebouwen en waar we al bang voor waren gebeurde: regen!!! en niet zo een beetje ook maar met bakken. Eerst maar een stadje bezocht en lekker op een overdekt terras iets gedronken. Om 4 uur klaarde het op en stonden we paraat om vanaf het resort waar we zitten weg te starten. De eerste 2 uur airtime zit erop in Brasil. In 1 woord geweldig. Lange stranden, wuivende palmbomen en ongelimiteerd laag vliegen.

Voor de achterblijvers: het is hier helemaal toppie. 30 graden en een briesje, een zwembad recht voor de deur en een prachtige omgeving gaan dit to een eerste klas vakantie maken.
Morgen starten we om 0600 en gaan we een rivier afvliegen.

28-03-2010

gisteren ca 150 kilometer gevlogen en gefilmd met de helmcamera. Prachtige beelden. Voor vandaag geven ze vrij veel regen af en doen we het een dagje rustig aan. Lekker luieren aan het zwembad, want zelfs als het regent komt de temperatuur niet onder de 26 graden. Luchtvochtigheid is zo hoog dat als je knippert met je ogen, het zweet je van de kop stroomt. Ach...elk nadeel heeft zijn voordeel

30-03-2010

Vanochtend om 0700 ontbeten, waarbij we gezelschap kregen van een paar aapjes die bij ons om eten kwamen schooien, nadat we nog nagenoten van het ontbijt en een heerlijk bak koffie nuttigde kwamen er een paar hele mooie kolibrie's aangevlogen die zich te goed deden aan wat mooie bloemen hier recht voor de deur van het appartement. Gelukkig bleven ze lang genoeg om een paar mooie fotos van te kunnen maken.
Om 0800 zijn we vertrokken met zijn drieen en een tocht gemaakt van 2 uur langs de kust richting het zuiden. Ongeveer 150 schildpadden gezien die allemaal groter waren dan een meter en een kop als een emmer zo groot hadden.

Toen we terug vlogen rende er een krab over het strand zo groot als een voetbal met van die ogen op steeltjes. Deze dag heeft zeer veel indruk op me gemaakt, in totaal 7 uur gevlogen en zulke prachtige dingen mee gemaakt dat het nu zeker is..........hier zullen we vaker naar toe gaan.

01-04-2010 3n dit is geen grap!!!

Gisteren en vandaag ons ook weer suf gevlogen en vandaag een paar haaien voor de kust gespot. Morgen vertrekken we voor een tocht van 140 kilometer enkele reis. Volg auto gaat mee om te refuelen, want we vliegen hier op avgas. Erg moeilijk aan te komen maar gelukkig hebben we een zeer goede locale paramotor guru. De normale braziliaanse benzine bevat 24% alcoolico en dat wil niet echt met een paramotor.

Nu lekker slapen en morgen ca. 300 kilometer touren.

weltrusten

Jurg
www.skydance.nl
earn your wings in a blue sky

RoCCo

Berichtdoor RoCCo » Vr Apr 02, 2010 10:50 pm

Klasse Jurg,

En wat een mooie foto's, vooral de eerste.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

parafun

Berichtdoor parafun » Za Apr 03, 2010 12:18 am

gewoon grofweg schandalig dat je dit op ons forum durft te plaatsen, terwijl het hier gewoon, om het op zijn "hollands" te zeggen : " HETVERDEMME KUT WEER IS MAN !!!"

Van een ronduit stikjaloerse parafun

PS : en durf hier nu nie foto's te posten van de inheemse heuveltjes, en daarbij bedoel ik die van Erika!!

(Ben benieuwd of ze die in holland,enfin brazilie ook begrijpen :))
Vliegende groeten
Patrick Vandenbulcke
http://www.parafun.be

RoCCo

Berichtdoor RoCCo » Za Apr 03, 2010 12:31 pm

parafun schreef:
PS : en durf hier nu nie foto's te posten van de inheemse heuveltjes, en daarbij bedoel ik die van Erika!!

(Ben benieuwd of ze die in holland,enfin brazilie ook begrijpen :))

Ikke niet begrijpen. :(

Ik ben echt ook extreem jaloers, in positieve zin dan. Het heeft zowat iets sacraals. Nog een paar schepsels van het andere geslacht in het zwembad die mij aardbeien voeren en je hebt het paradijs volgens mij.

Afbeelding

Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik een beetje de lente in mijn bol kreeg toen ik deze mooie foto's zag.

8)

Lauda

Berichtdoor Lauda » Di Apr 06, 2010 1:05 pm

Rocco, ge bedoelt in uw broek zeker...
The mind is like a parachute,
it only functions when its open.

Skycruiser

Berichtdoor Skycruiser » Di Apr 06, 2010 8:50 pm

Als die mannen hun armen weer naar beneden doen, zul je ook wel een paar heuveltjes van Eric zien! :lol: :lol: :lol:

RoCCo

Berichtdoor RoCCo » Wo Apr 07, 2010 9:45 pm

Lauda schreef:Rocco, ge bedoelt in uw broek zeker...

Ach,

Als Rocco Siffredi zijnde ben ik gewend een zware last mee te torsen. :)

RoCCo

Super film.

Berichtdoor RoCCo » Za Mei 22, 2010 10:51 pm

Jurg,

Fantastische film.

http://www.youtube.com/watch?v=rTlKuaU0-Ek

Op 7:15 tot 8:06 dat jullie met zijn allen in formatie vliegen, mooi om te zien.

Greetzzz,

RoCCo.

Terug naar “Foto, Video, Reisverslagen”