Vonnis

Laat je maar eens volledig gaan!! Hier kan je praten over van alles en nog wat
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
ExpAir
Locatie: Lintsesteenweg 307, 2570 Duffel 015/31.05.87 --- 0495/10.40.30

Vonnis

Berichtdoor ExpAir » Za Feb 13, 2016 10:33 am

Ik heb de laatste dagen wat vragen ontvangen van piloten over het hoe en wat i.v.m. een vonnis. In deze contacten komt steeds de vraag terug waarom leden van een betrokken federatie hierover niet op de hoogte gebracht worden.

Ik moet hen het antwoord schuldig blijven. Er zijn te veel miskleunen door de federatie gebeurd de laatste 15 jaar door een voorzitter die zich opper paramotorist waant(de), gevolgd door alle laksheid en lafheid van de bestuursleden die jarenlang aan navelstaarderij deden.

Ik draag een goede federatie, een federatie die goede dingen doet en haar leden verdedigd een warm hart toe. Op mij site paramotor.be onder het menu "informatie" en submenu "domheden BMPF" kan je de oorzaken van het huidige vonnis lezen. Dit gaat terug naar een reuze vlieg WE op 2 en 3 september 2005. De voorzitter, zonder dit te begrijpen, zonder enige correcte informatie en opgejut door een Waalse piloot (de reden waarom is de evidentie zelf) meende in een lid in casu mij een voorbeeld te vinden om de eigen macht te versterken. (Politieman spelen in het paramotor wereldje) Zeer onterecht overigens. FB was er toen nog niet maar in het ledenblad en zeer lang op de site werd ik afgeschilderd als een boeman spijts dat de leden dit doorzagen en verworpen hadden op de AV 2006.

Het minste dat ik vroeg was een eerlijk recht op antwoord. Dit heb ik nooit gekregen. Excuses zouden ruim volstaan hebben voor mij. Ik had berust in de uitspraak van de rechter in kort geding maar 10 jaar, tot op heden, heeft de voorzitter van de federatie er alles aan gedaan om mijn vliegplezier te bederven en te boycotten. Na 10 jaar heeft de voorzitter JP Prevot, ik kan niet anders inbeelden, waarschijnlijk uit racuneusiteit, zonder mandaat van het bestuur en op kosten van de leden dit dossier terug aanhangig gemaakt bij de rechtbank. Dit is zijn persoonlijk volste recht maar niet als spreekbuis van een federatie want daar was geen mandaat voor. De kosten zouden dus door hem alleen moeten gedragen worden.

In deze context, kan je hier het vonnis lezen waarover het gaat in pdf bestand. Het laat je toe een eigen idee te vormen naar waarheid toe en welk een vertrouwen je kan stellen in een federatie(bestuurr).

Ik wil nog mee geven, want ook hier krijg ik vragen over, dat ten gevolge van racuneusiteit (dat is alleszins mijn perceptie) JP en getrouwen sinds het uitkomen van het KB geweigerd hebben mijn brevetten en capaciteiten om te zetten naar volwaardige wettelijk licenties (zoals men dat voor alle andere piloten wel gedaan heeft) waardoor ik waarschijnlijk als enige in België niet kan vliegen. Ook hier meen ik, zeer onterecht, (en ook op dat vlak al meer dan 15 jaar blijvend pestgedrag van een federatie onder leiding van één voorzitter.) behandeld te zijn geweest. Ook hier denk ik
dat men de leden onwetend houdt. Om mijn rechten te verdedigen kon ik dus niet anders opnieuw (maar tegen mijn zin) een procedure tegen de federatie in te stellen. Mocht iemand behoefte voelen om hierover meer te weten dan kan je me steeds contacteren maar eigenlijk zou de federatie (het bestuur) de leden eerlijk moeten informeren en minstens de vraag stellen of ze deze procedure op de kosten van de leden mag voeren. Een mandaat heeft ze tot op heden niet.

Met spijt kan ik dit niet bij de Waalse vrienden bekend maken (ook zij zouden moeten weten hoe met hun lidgeld gesold wordt) maar mijn Frans laat dit niet toe en het vonnis in in het Nederlands.

Ik draag een warm hart toe aan alle piloten waarmee ik jaren veel plezier mocht beleven en ik moet de piloten die me in deze lijdensweg steunden, Johan, Danny, Chris, Wim, Ief, Jos, Chris, Steven, Gerrit, Marnic, Pascal, Ben, Meef en Pascal zeer speciaal bedanken. (Mijn excuses voor wie ik zou vergeten zijn)

Hans
<b>Aktiviteitenkalender</b> , meteo , <b>complete linkenpagina</b> , informatieve documenten en tweedehands op :

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “The bar”