Nèn; de kogel is door de kerk;
Boeregem 2007 wordt weer "de place to be"... t.t.z. TWO places to be!!!
Back to Basics: de achtwaardige Heren Organisatoren vragen om het vlieggebeuren
weer iets dichter (zoals in de "beginner-jaren") bij de feesttent te brengen.
Voor mij OK; maar dan moet het herftstweer ook wat meewillen.
Er ligt inderdaad een heel mooi pleintje vlak bij het cross-parcours; 'k hoop
enkel maar dat het goed bereikbaar is bij eventueel zwaar regenweer van voorgaande dagen.
Vandaar da 'k geopteerd heb voor GEEN reserveterrein; we gaan gewoon permanent op
TWEE pleinen vliegen.
Dus: Het terrein van verleden jaar is weer beschikbaar (N50 55.700 E003 36.350);
alsook een nieuw vlakbij gelegen terrein naast de 2PK-nog-meer-lawaai-makers: N50 55.800 E003 35.375
Dit is te bereiken via het smalle dreefje naast de feestlokatie.
Het feestcommiteit vroeg om de duo-vluchten te laten doorgaan op het dichtste terrein,
hou er rekening mee dat er nu al inschrijvingen op de wachtlijst staan. Geef dus
in ieder geval voorrang (t.t.z. bij take-off en landing) aan deze piloten.
Er is geen limiet op aantal flying-pigs-in-the-air; er zal wel een parafke moeten gezet worden
op een "plaatselijk reglement"-papier. Niks speciaals; gewoon omdat de organisatie zich
ook wil in orde stellen.
Er zijn weer 'n tiental kieken-frieten-bonnekes voorzien; zoals steeds: de eersten zullen... enz...
Ik zou met veel uitdrukkelijke genoegdoening ook de "nieuwkes" onder onzer piloten willen
uitnodigen; Boeregem is (en moet blijven) een leutig sociaal entertainment; ook op
hoger (vlieg-)niveau: daarom zou ik ook aan die velen die mij vroegen of 't ook
voor hen "geschikt" was willen antwoorden: JUST BE THERE; kom af en we gaan er een lap op geven.
Vergeet uiteraard ook de schroevenverbranding niet; breng uw oude naar de kl**en gevlogen
vliegduwerkes maar mee; we gaan ze stoven; met 'n goeie Flemisch Koffee; en nog 'n goei
pint achteraf in de lawaaitent.

Nog goed om weten: vlakbij (+/- 5km ervandaan) is er ook weer een veldcross-criterium op het militair domein van Gavere; kwestie van nog maar es (positief) in beeld te komen!
Kris (FlyFever) is ook nog iets aan 't bekokstoven, ge zult wel zien wat er uit de lucht valt...
Nog iets: VLAGSKES!!! In Matagne zag ik meerdere piloten met een schitterende-sublieme-fabuleuze vliegstaart; kunnen d'er ook zo'n paar (liefst veeeele) op Boeregem?
Dus 'k zou zeggen; vanaf +/- 10 u. ben ik op 't dichtste terrein; You're all welcome!!!
(is 't juust of nie?)